2011-05-13 / 17:57:33 / lägenheten & inredning
Fränaste bordet i stan, eller...?

Köpte som sagt ett bord igår på Myrorna, idag var jag och Nikita och hämtade det. Vi gick igenom resecentrum med ett bord, haha, måste ha sett komiskt ut. Och jag kan ju berätta för er att det inte är speciellt lite folk på resecentrum.

Drog sedan till ÖoB där det är specialpris på vaxdukar (20 kr för en meter, som hittat, betalade alltså bara 20 kr då mitt bord är så litet, haha), tyvärr så var den duken jag ville ha slut, men jag hittade denna svarta med vita blommor på istället. Tyckte dne såg rätt cool ut, och den kostade ju bara 20 kr...

Väl hemma kämpade jag med att få fast duken i bordet, vilket var assvårt i hörnen. Men nu är den fast i alla fall, än så länge... Hoppas det inte släpper.

Varför jag vill ha den helt fast är för att jag vill att det skall se ut som en bodsskiva, inte som en duk.

vad tycks? :P

Stolarna är från IKEA.

Kommentarer
2011-05-14 | 11:45:44
Sandra - http://sandrah91.blogspot.com

Det där blev riktigt snyggt. :D


2011-05-15 | 14:12:41
emma ce - http://emmasetta.blogg.se/

Det blev ju superbra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback