2011-05-12 / 19:44:32 / lägenheten & inredning
Stuff.

Tog en tripp till Myrorna idag, och vet ni vad jag hittade? Jo, ett köksbord!!!!!!!!!!!!!! Äntligen alltså! Det har vita ben och träskiva, men jag kommer antagligen stansa fast en fin vaxduk istället, tror det blir den svarta med vita prickar (eller var det tvärtom?) som fanns som metervara på ÖoB, billig och fin ;) Bordet är dock ganska litet, men det får fan duga nu alltså, det kostade dessutom bara 100 spänn så det är lugnt ifall det inte är helt perfekt, haha.

Köpte även denna helt underbara uggla av trä, lite creepy är den alltså (kolla blicken!), skulle inte vilja vakna av att den stirrade på mig mitt i natten precis. Men den är fin och unik ;) Funderar på att börja samla på söta / roliga / unika ugglor och ha massor av ugglor på ett och samma ställe, lite coolt vore det faktiskt, haha! Köpte även plastblommorna på bilden, riktigt fina tycker jag, passar bra med den gråa färgen på väggarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback