2011-05-25 / 21:42:06 / vardagen i bilder
ettettettettettettettett.

Som den med bra minne kanske kommer ihåg skrev jag för ett tag sedan att jag och Nikita skulle börja detoxa idag, and so we did, eller åtminstone jag, haha! Hår gått riktigt bra, dock är det lite irriterande med mellanmål, blir liksom frukt, frukt och lite till frukt. Och frukt. Man kan ju äta nötter och sådant också, men nötter är inte riktigt min favorit om man säger så. Som sagt, det har ändå gått bra, trodde jag skulle sakna kött och fett (fick lite abstinens just, men det gick över ganska snabbt) mycket mer än vad jag gör. Kanske kommer imorgon, haha!

Frukost (eller "brunch", hade sovmorgon): Smoothie gjord på naturell yoghurt, banan, honungsmelon, hallon, linfrön och hirsflingor.

Mellanmål: Frukt..

Middag: Zucchini"pasta" med tomatsås + grönsaker. Riktigt god tomatsås faktiskt, mums! Lagade den på olivolja, vitlök, rödlök, tomater, soltorkade tomater och basilika. Zucchini"pasta" är riktigt bra också, dock kokade jag den lite för länge. Och nej, det är inte en minimal portion, det är jag som har gigantiska tallrikar, haha.

Mellanmål: Fruktsallad med naturell yoghurt.

Kvällsmat: Gissa... Fruuukt såklart. Och några körsbärstomater för att de är så goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback