2011-05-21 / 00:00:46 / resterande
Detox.

Jag har tidigare funderat på att genomgå en detoxkur på skoj, men träningen har alltid stoppat det. Man skall inte träna hårt om man detoxar och träna hårt är något jag gjort regelbundet i typ två år... Men nu har lusten försvunnit helt, på 2½ vecka har jag endast gått promenader och cyklat, så varför inte köra en detoxkur nu? Efter den kanske jag har lite mer lust att träna hårt igen :)

Jag fick Nikita med mig också, så på onsdag smäller det! :P Nu kan vi inte dra oss ur eller fuska. Eller jo, vi får fuska en gång. Vi skall grilla och vill ha smör på majskolvarna!! Haha xD Men utöver det blir det inget fusk. Nix pix!

Selleri? Eeh, euw? Resten är gott i alla fall :D

Kommentarer
2011-05-21 | 00:28:14
Nikita - http://nikitiitaa.blogg.se/

Haha jag lovar att du har mer koll än mig i alla fall xD haha :P Smothies recept i mängder ska vi ha tills onsdag haha :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback