2011-05-20 / 20:06:08 / vardagen i bilder
Tuffa brudar borrar.

Var med Nikita (vågade inte gå själv, haha!!) idag till Byggmaskiner i Örebro och hyrde en gigantisk slagborrmaskin. Snacka om att vi kände oss malplacerade där bland alla kilalr, byggmaskiner och diamantborrar (!!). Vi fick en gigantisk borrmaskin och det var nästan så att jag inte ens vågade borra med den när jag väl var hemma! När jag väl börjat var det rätt så kul, kändes nästan som att man stod med ett maskingevär och sköt in i väggen. Lät likadant också gjorde det också, haha! Men vi fick upp alla grejer som skulle upp, så det var en lyckad hyrning i alla fall!

Fan, Nikita, vi glömde att ta en bild på mig när jag posar med "maskingeväret"...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback