2011-03-06 / 20:10:01 / lägenheten & inredning
Ugglecanvas.


Som några av er kanske vet så köpte jag en urgullig ugglekökshandduk på Åhlens för ett tag sedan. Tyckte så mycket om den att jag beslöt att ha den som tavla i köket istället för att smutsa ner den. Nu har jag äntligen fixat en canvas av den. Dock använde jag mig av silvertejp för att få fast den, så jag har ingen aning om hur hållbart det är... Vet inte om silvertejåp fäster på bra på tyg som det gör på typ allt annat :P Hoppas det håller, skulle inte ha luts att tvingas köpa en sådan där häftapparatgrejja... Eller har någon några andra tips på hur man kan få fast den? (Ritstift går ej i och med att canvasen är för tunn.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback