2011-03-18 / 23:13:34 / helt random
Thumbs up for that!


Nej, jag skojade bara, thumbs down for att min H-tangent lossnat... Jag tappade en fet skolbok på den igår, HHHHHörnet smällde ironiskt nog i H-tangenten och den flög av. Jag får inte tillbaka den så hag får väl nöja mig med att trycka på den där lilla gummiploppen istället då, irriterande. Funderar på om det går att limma fast tangentjäveln, men vet inte om det är värt att riskera min dators välmående för det, haha.

Nu skall jag vara sådär äckligt positiv och konstatera att det är ju tur att det inte var S- eller A-tengenterna som flög av och jag kan ju fortfarande skriva H, det är ju bra. Och för att minska det sötsliskiga positiveriet så kan jag vara lite negativ också och säga att det är ju en jävla skandal att det var just H-tangenten och inte Q, W, Z eller X som flög av. Liksom Q, hur ofta skriver man det egentligen?

Kommentarer
2011-03-18 | 23:43:41
Mima - http://mimafoto.blogg.se/

svar: jo. DOM DÄR ryssarna... :P



Okay, det är så svårt att föreställa sig hur det känns/har kännts för dig... Take care!



åHH, sHit att Hået lossna.. ush va irriterande de måst vara att trycka på pluppen xD Ja säg det, varför kunde det inte ha varit Xet istället.. ja, det är ju typ bara när man skriver Xylitol eller Ex-vän (eller nåt sånt)då man behöver den knappen...för att inte tala om Q som du redan nämnde x|




2011-03-19 | 14:21:12
emma ce - http://emmasetta.blogg.se/

Hej hopp!

Vet du vad jag kom på? Kan inte du, om du vill, lägga upp ett inlägg (med massa bilder också såklart) på området där du bor och/eller på områden i Örebro över huvud taget?

Jag sökte skola dit förra året men kom tyvärr inte in. Så nu har jag sökt igen och flera distansutbildningar och är rätt sugen på att flytta dit i höst. Tycker det verkar vara en fin och lagom stor stad så det skulle vara kul att få veta lite mer!


2011-03-19 | 19:47:30
Sandra - http://sandrah91.blogspot.com

Oj då. Men som sagt, det KUNDE ha varit värre. ;) Bra att den i alla fall fungerar ännu.

Mitt A har problem ännu. Tror det är nåt under den. Per försökte fixa och det blev bättre, men nu är det sämre igen. Jooobbiiigt då A bara skrivs ibland.. Sen måste man gå tillbaka och skriva in en massa An efteråt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback