2011-03-29 / 00:18:01 / vardagen
Hej hej.

Har en hel del bilder jag tänkt visa, men jag orkar verklgen inte ta tag i högen av bilder och rensa bland dem då windows live photo blahablaha är så jäkla segt! Tar fem år att bara gå igen två bilder känns det som... Palla. Förstår verkligen inte varför det blev så segt mittiallt...

Anyway, jag är sjukt trött och skall gå och lägga mig snart. Idag var det den första dagen på två veckors skolhelvete. Vi som nyss skrivit B-uppsats i fem veckor och endast haft ett seminarium per vecka schemalagt under dessa veckor tvingas nu vara i skolan alla dagar och många av dessa dagar är från 8.15 - 17... Fy. fan. Nästan vecka har vi fyra heldagar i rad. Jag kommer så att dö. Idag blev det dock en ganska kort dag i alla fall, 10.15 - 13.10. Egentligen var det schemalagt till 15 men vi blev klara så vi stack, haha.

Utöver skolan så har jag tränat en del idag. Gick till och från skolan (vilket tar 90 minuter sammanlagt) eftersom min cykel har punka och jag har inga pengar att fixa den för... Har inga pengar till buss heller... En vecka kvar tills studiestödet nu! Det är lite irriterande att gå faktiskt, det tar sån tid! Speciellt heldagarna... 1½ timmes promenad till skolan och 9 h i skolan, och då skall de få timmar som blir över ägnas åt plugg och träning. Att gå kan dock vara ganska så rogivande och skönt när det är så fint väder som det varit nu, men inte när man måste stiga upp tidigt... Nåja, bara två veckor! Måste. stå. ut! Sedan blir det lugnare med den schemalagda tiden igen och mer egenstudier. Just as I like it ;)

Just det jag, tillbaka till det jag snackade om, nämligen att jag tränat idag. Hann ju bara så långt att jag konstaterade att jag gick till och från uni. Har varit på core och styrketränat idag också. Var smockat på gymmet och det irriterar mig sååå jävla mycket! Fan, jag vill ha ett eget gym, eller träna på ett där det aldrig är fler än två pers samtidigt! Kunde inte göra alla de övningar jag ville och fick improvisera en hel del... Blä. Brukar vanlgitvis träna på dagen då det är som minst folk, men nu går ju inte det heller då det är skola varje dag...

Nej, nu skall jag nog gå och sova. Det var en föreläsning med tillhörande workshop som flyttades från morgondagens förmiddag till nästa vecka, så det blir en lång sovmorgon imorgon. Fan vad skönt! :P Dock blir det mycket mer schemalagt nästa vecka, men det problemet tar vi sen.

God natt!

PS! Noémi, jag skall svara på mailet snart, har bara inte fått tummen ur och gjort det. Men det kommer, det kommer ;) DS.

Kommentarer
2011-03-29 | 09:50:30
Noémi -

Hej Nene! Haha, det är ok, du har ju haft fullt upp! Asjobbigt när det är så mycket på gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback