2011-01-03 / 20:08:43 / vardagen i bilder
Nyåret i svartvitt.

Nyår började med skålande, cheesecakeätande, babblande och Geni-spelande hos Eva. När det kommer till geni-spelandet så var det nog en konspiration mot mig, Janne och Annika! Vi fick assvåra frågor och hade bara allmänt oflyt. Jag fick också en sen födelsedagspresent! Vid tolvslaget stod vi vid bibban och kollade på stans fyverkerishoiw och Annika sjönk ner i snöhögen vi stod på hela tiden, haha. Efter det drog några till Dinos medan vi andra for hem till mig där vi babblade vidare och poppade popcorn, sedan fick vi idén att spela ännu ett sällskapsspel och valet föll på "Alltid överens" (mest för att vi inte hade något annat spel). Riktigt kul spel faktiskt! Lagom till tredje omgången dök två av Dinos-besökarna upp och vi spelade lite till. Jag fick min revansch så jag och Carin var ganska så överens hela tiden och vann ;) Summa summarum: mycket trevligt nyår!


Kommentarer
2011-01-07 | 01:01:43
Ellen Lindberg - http://lindbergellen.blogg.se/

Tack!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback