2011-01-21 / 19:10:59 / lägenheten & inredning
Lite pyssel.

Det är bara en vecka kvar tills jag skall flytta nu! Typ för varje dag som går köper jag något till lägenheten, haha... Inteså jättebra för plånboken kan jag säga, dock köper jag mest bara smågrejer som inte är så farligt dyra. I alla fall, hittills har jag köpt smörknivar, dekorationsbokstäver, snygga syltburkar på rea (dock kommer jag inte ha sylt i dem, haha...), en kökshandduk med ugglor på och walldeco-katter! Idag slog jag dessutom på stort och kom hem med en drös saker, nämligen sköldpaddskrukan i tidigare inlägg, en klädstege, ett smyckesträd, förvaringslådor, en prickig plåtburk, en fake-hängväxt, en äggklocka och åtta stycken peppar- och saltkar. "Vad fan skall du göra med dem?" kanske ni tänker nu. Tänk inte mer, se bara på bilderna! ;)

Tadaa, snyggare kryddburkar! De man köper är för fula för att stå framme... :P Måste förresten införskaffa mig mer kryddor, de flesta har tagit slut...

Kommentarer
2011-01-22 | 16:30:21
emma ce - http://emmasetta.blogg.se/

Åh, sådär har jag också tänkt göra! Åhlens har några runda kryddburkar jag tänkt köpa och så har Clas Ohlsson son där "maskin" så man får svart klisterlappar med vit text i courier new-stil. Superfint ju! Mycket tjusigare än att ha de där riktiga burkarna, precis som du säger :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback