2011-01-17 / 22:30:33 / träning
Förra veckan.

Tänkte bara berätta lite hur det går med nyårslöftegrejen. Förra veckan blev helt bra faktiskt: styrka tre gånger, volley tre gånger, två pass kondition och två promenader. När det gäller maten så vet jag inte riktigt, alltså jag år inte en massa skit, men allt för oregelbundet. Jag tror det är där mitt problem ligger egentligen.

Idag hade jag planerat styrka och cardio, men det blev inte riktigt så... Ops. Men har planerat om lite istället, tar dagens pass på lördag istället.

Igår hade vi förresten match, gick väl sådär, vi förlorade med 3 - 0... Och jag var upp och ner igen. Stundtals funkade precis allt medan det bara gick skit andra gånger. Var rätt så okej i försvar dock, gjorde några snygga räddningar i alla fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback