2011-01-24 / 23:22:07 / träning
En morot.

Om jag fixar styrka tre gånger per vecka och inget godis, snacks eller liknande februari ut så tänker jag köpa denna till mig själv, trots att pengarna kanske inte växer på träd. Jag har velat ha en i evigheter, ända sedan jag testade denna underbara "maskin" på Elgiganten (fd Kalmers) på Åland för jag-vet-inte-hur-längesedan. Fem veckor, det är ju lite, det fixar jag. Jag skall fixa det. Fan ta den som bjuder mig på godis eller annat skit! I'm serious.

Kommentarer
2011-01-25 | 17:23:15
Noémi -

Ok, Nene du skall klara det!! Hoppas ditt löfte är av bättre material än mina om bokköpstopp... xD



2011-01-26 | 08:37:34
emma ce - http://emmasetta.blogg.se/

Svar: Ja, jag tänkte inte ens att man kunde göra det, haha. ska be päronen mina ta med en såg när de kommer hit i helgen. Surt att vänta 'ända till dess dock då det är en enda stor röra överallt här nu ;P


2011-01-26 | 16:14:09
Tina Juwel - http://tinajuwel.blogg.se/

fin blogg ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback