2011-02-06 / 20:01:31 / träning
/

Detta sket ju sig denna vecka. I och för sig sket det sig redan förra helgen då pappa hade köpt godis med när han kom hit, men jag beslöt att förbise detta då det viktigaste för mig var styrkan. Jag har kört ett styrkepass denna vecka, de två resterande hade jag planerat på fredag och lördag, meeeen så bestämmer sig min kropp för att bli sjuk på torsdag kväll, så det sket sig ju lite. Så det blev bara ett gympass denna vecka... Men jag tänker förbise detta med, kan jag ju inte rå för att jag blir sjuk, och man skall inte syrketräna när man är sjuk. Nya tag nästa vecka! blir nog vila ännu imorgon, men sen blir det full fräs igen, om det inte blir värre då. Men jag känner att jag är på bättringsvägen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback