2011-02-15 / 00:37:52 / vardagen
Dagens smartaste.

Ta livet med en klackspark, man dör ändå i slutändan.

Hade förresten examinerande seminarium i vetenskapsteori idag (ja, det är lika tråkigt som det låter), det gick som på räls! Katarina (läraren) hade grymma rutiga byxor på sig idag, sade det till henne och hon verkade faktiskt bli genuint glad för den kommentaren. Alltid kul att kunna glädja någon!

Imorgon blir det massor av träning. Och sovmorgon. Älskar sovmorgnar. Har blivit sjukt lat med att stiga upp tidigt nu när vi har skola så sällan och oftast börjar 10.15 eller senare. Nu är det rentav jobbigt att stiga upp till 8 en dag i veckan, haha... Fast det jobbigaste är nog att cykla de där 25 minutrarna till skolan när det är så sjukt kallt att man fryser arslet av sig. Och sen måste man ju cykla hem också... Ge mig vår, anyone?

Nu skall jag slänga mig i söngen och sussa sött under mitt duntäcke och med två fettokuddar under huvudet. Det är så det skall vara!

Kommentarer
2011-02-15 | 10:40:30
Erin Gäddnäs - http://eringaddnas.blogspot.com

E-ex-kex... ExAMinerande seminarium i vetenskapsteori?! D= Var fara ÄR det ens?!??!?! O.O Det är ju så man blir mörkrädd... =P



Och om det är till någon tröst så är det friggin kallt här på Åland också... =P -27 igår och idag -19... x))


2011-02-16 | 13:01:05
Carin -

Livet är som en toa-pappersrulle, det går bara snabbare och snabbare ju närmare slutet man kommer :)



2011-02-16 | 20:47:08
Irene - http://ireene.blogg.se/

Carin: haha, oooh, riktigt poetiskt! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback