2011-04-19 / 21:46:35 / träning
Stolt Kerenskij.

De två senaste dagarna har jag haft massa skola, och ändå har jag tränat massor och gjort det jag skall, så lite stolt är jag nog minsann :P

Igår var det skola från 8.15 - 17, och efter det hann jag ändå med både volleyboll i 2 h och styrketräning i 1 h. Och så cyklade jag till och från skolan såklart. Idag hade jag skola från 8.15  15, var på volleyträning i 1½ timme, körde ett cardiopass på löpbandet i 25 minuter och styrketränade 1 h och 10 min! Liksom igår cyklade jag runt 9-10 km till och från skolan även idag.

Behöver jag ens nämna att jag tänker vara sjukt jävla lat imorgon? :P

Detta har dock gjort att både disken och packandet har blivit lidande, haha... Måste ta itu med det snart, men först mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback