2011-04-02 / 12:17:16 / resterande
Blev utmanad av Mima. orkar inte utmana folk men gör den iaf ;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: mina vänner

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt här :P

Det sista du sa högt: Hejdå

Det senaste någon sa till dig: Hejdå (haha)

Vad har du druckit idag: Inget än så länge

Vad var det senaste du åt: En marschmallow

Vad var det senaste du köpte: Utskrifter av min kartläggning av en kommun för 7 kr, haha.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Mulet och äckligt

Godaste glassmaken: B&J's cookiedough, Daimglass, Carte Dórs gammaldags vanilj och de flesta sorters fräscha fruktiga glassar. Har mååånga favvoglassar ;)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, vet ärligt talat inte.

Sover du tungt: När jag väl är i det stadiet, ja.

Drömmer du mardrömmar:

Trivs du med ditt jobb: Har inget, jag studerar ;)

Favoritklädsel: Träningskläder, haha ;)

Favoritlåt just nu: Cat, I'm a kittycat, and I mjau, mjau, mjau... HAHA! Lägger upp den här snart.

Vad ser du om du tittar till höger: En garderob och en vägg

Vad gör dig glad just nu: Är jäkligt neutral just nu faktiskt, inte ledsen men jag komme rpå mer saker som gör mig ledsen faktiskt.

Vad ska du göra härnäst: Äta frukost

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Som sagt, neutral

Favoritgodis: Finns många!

Kläder just nu: Pyjamas, hehe

Sommarplaner: Jobba, umgås med vänner, chilla och spela volley

Hur många kuddar sover du med: Två, en vanlig och en fet jäkel

Spelar du något instrument: Nä, haha

Morgon eller nattmänniska: Nattuggla ftw

Vad är viktigast för dig: Oj... Viktigast för mig är nog jag själv, att jag mår bra, för då kan jag även ge glädje till andra.

Är du kittlig: Nä, inte speciellt

Snarkar du: Det vet väl inte jag, haha

Stjärntecken: Skytt

Äckligaste insekten: Feta saker, haha

Längtar du mest efter just nu: Värme och sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback