2010-11-28 / 01:24:00 / vardagen i bilder
En bra lördag.

Idag unnade jag mig själv en riktigt lång sovmorgon! Var så skönt :) Hamnade efter i planeringen, men det gick bra ändå! Hade tänkt mig att fara till gymmet kl 12 och sedan äta och efter det plugga i 3-4 timmar, men i och med att jag steg upp 12 så gick det ju inte så bra :P Så jag chillade och käkade frukost i lugn och ro istället.

Istället för gymmet körde jag benpasset hemma, det gick rätt så bra ändå i och med att det är funktionell styrketräning. Fick ändra om lite i passet, men det gör inte så mycket. Blev massor av hopp, och damn, det tog på benen! Känner redan av en begynnande träningsvärk i framsida lår och rumpa :P Konditionen fick sig en omgång också.

Efter det blev det lunch bestående av tomatsoppa och baguette. Fy fan vad gott det är! Är typ beroende, haha!

Efter det blev det hemtentaskrivande. Har som plan att skriva en fråga per dag, då blir jag klar två dagar före inlämningsdag så jag hinner kolla igenom tentan i lugn och ro innan jag lämnar in den. Känns bra att inte vara ute i sista sekund för en gångs skull :P Frågan som stod på schemat idag gick snabbt att göra, och tur var väl det, för då hann jag göra klart den och komma ikapp tiden lite :P

Efter pluggandet bakade jag cupcakes, och sedan kom Frida och Linnéa hit på en liten "födelsedagsfilmkväll" :) Nikita, andra Linnea och Jennifer kunde tyvärr inte komma :/ Men vi hade det trevligt i alla fall :)

Sååå god lunch!!

Sötaste presenten fick jag, haha ;D

Cupcakes! :)

Linnéa hade roligt åt Emmilis snygga tekanna ;) Sisters hette filmen vi såg, om ni vill se en bra film, välj en annan. Vi fattade inte ett skit av den, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback