2010-11-21 / 19:50:25 / vardagen
Lördag och söndag, söndag och lördag!

» Lördag.
Igår kväll hade jag en riktigt trevlig kväll tillsammans med Frida och Emmili. Vi hyrde film, såg på den och käkade godis. Tyvärr hakade filmen upp sig i mitten och började hacka och till slut fastnade bilden helt... Lite bittert. Så då såg vi på pensionärsjävlar på kanal5play istället, haha :P

Efter det sncakade jag och Frida en hel del och till slut gick vi och lade oss. Hon sov över för att det var smidigare för henne då hon bor i Hallsberg och ville och simma på morgonen. Så när hon sov över slapp hon ta tåget fram och tillbaka.


Frida var ingen linslus, men det var hennes godispåse :P

» Söndag.
Tidig väckning... Eller ja, ganska tidig i alla fall, det var dags för bortamatch! Vi förlorade 3 - 0, och jag spelade inte så jättebra. Måste bli bättre på försvar. Och mottagning också, men just nu vill jag främst bli bättre på försvar. Dock spelade vi stundtals riktigt bra och ledde några gånger också :P Det blev hursomhelst en trevlig resa! ;)

Förde tillbaka filmen som inte funkade, och jag fick ett kvitto på att jag får hyra den igen gratis vid ett senare tillfälle, så att vi kan se klart den. Mycket bra service :)

Inget plugg har det blivit denna helg. Aj aj... Nåja, det fixar sig nog. Hoppas jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback