2010-12-01 / 00:46:28 / träning
Jillian Michaels' 30 days shred.


Jag funderar allvarligt på att testa Jillian Micheals' 30 days shred, inte för att gå ner i vikt utan bara för att bli stark och uthållig. Och för att det hon har i sina program verkar vara just sådan styrka jag vill fokusera på just nu. Och så kan det ju vara en kul utmaning... ;)

Jag skule ju kunna börja på onsdag och hålla på till 30 december, men det finns ett problem. Skall ju till Åland i helgen, så jag kan knappast hålla på med detta då, samma sak över julen. Jag kan ju ha några dagars vila från det, men jag skule gärna vilja köra allt dagarna efter varandra som man skall. Säger jag nu i alla fall, vetefan sedan när jag testat, jag kanske lägger av efter 3 dagar? Nej, nu skall vi inte tänka så! I can do it!! Och jag skall inte ge upp på grund av lite opepp! Så det så.

Ni får hålla koll på mig! Så att jag inte vågar ge upp, hehe... xD Någon som hänger på????? (Ni som har uTorrent, gå in på isohunt.com, sök på Jillian Michaels, första länken)

Kommentarer
2010-12-01 | 12:08:55
tina. - http://pterno.blogg.se/

vobbliga knän i utfallen ;)


2010-12-02 | 16:01:43
Carin -

Håller med föregående talare. Gudars vad knäna faller in vid utfallen... Men kör hårt du, så kan du skicka en video till henne sen och visa hur man gör utfall utan att förstöra sina knän :D

2010-12-02 | 20:39:57
Nene - http://ireene.blogg.se/

haha, bra idé Carin ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback