2010-11-25 / 20:35:32 / vardagen i bilder
Happy b-day.

Fick kort med posten imorse. Ett av pappa (och resten av familjen) och ett som Louise skrivit, haha. Ser ganska gulligt ut med de gigantiska bokstäverna :P

Gillar att pappa skriver "liten summa" om 200 euro, haha! Fick 50 av Monica och 50 av fammo också. Borde köpa något jag verkligen vill ha för pengarna, inte bara lägga dem på mat och sådant. Vi får väl se vad det blir, jag vet inte riktigt vad jag vill ha :O Eller jo, jag vill ha en Canon EOS 60D eller Canon EOS 7D, men de kostar lite mer, haha... Kanske jag borde köpa ett objektiv med kortare brännvidd än 28 (som är det lägsta jag har nu) till t.ex. vardagsfoton...? Fast det känns kanske lite onödigt med tanke på att jag ändå inte fotar sååå mycket längre, och det kostar rätt mycket det också... Ett nytt kamerahus skulle jag dock verkligen behöva med tanke på att avtryckarknappen på min 40D håller på att ge upp helt...

Emmili bakade tigerkaka idag också, mums, mums! :D Har ätit massor, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback