2010-11-26 / 19:56:41 / vardagen
En dag som många andra.

» Har varit på seminarium idag. Vi snackade om våra PM om vuxna och hälsa i arbetslivet, var ganska trevligt, haha. Kerstin, vår examinator och delkursansvarig, kkäkcte ur sig "Jag är alltid nöjd!" när en av oss frågade om hon var nöjd när seminariet led mot sitt slut. Jag hoppas hon kommer ihåg det uttalandet när hon rättar våra hemtentor, haha ;)

» Har varit på spinning och gymmat. Spinningen gick bra! Kände mig inte pepp innan, hörde typ inget vad instruktören sade och det var ganska kass musik, men det var i alla fall kass musik med ös... :P Gymmandet gick också rätt så bra faktiskt, känner mig mör :)

» Har skrivit på hemtentan i tre timmar. Är nästan klar med uppgift två. Är dock lite orolig, för jag får inte plats med två av de grejer som skulle vara med på bara en sida... Det går liksom inte! Nåja, får väl se hur jag gör.

» Nej, nu skall jag fortsätta med hemtentan, sedan skall fara och handla lite mat :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback