2010-12-02 / 22:05:39 / vardagen i bilder
En finfin torsdag.

Blev inget tränande idag förutom en promenad hem från universitetet med Frida. Men jag har haft en jäkligt trevlig dag istället så det är lugnt ;) Steg upp tidigt (ja, kl 9 är tidigt) för att dra till uni för ett sista handledarlett möte. Vår handledare Elisabeth var gullig och gav oss kort hon själv gjort med en hälsning på :) Jättegulligt! Sedan lämnade jag in hemtentan, and that means FREEDOOOM!! Ingen skola fram till torsdag nu, och det enda jag behöver göra fram tills dess är att läsa igenom en annans hemtenta och skriva upp synpunkter på den. Awesome.

Efter att jag lämnat in hemtentan gick som sagtjag och Frida in till stan, hurtigbullar som vi är ;) Efter det fikade vi med Linnéa, ytterst trevligt! Efter en lååång fika och lite shoppande på apoteket (hehe) åkte Linnéa hem med bussen till farliga Vivalla :P Jag och Frida gick efter det in till kupan (röda korsets second hand-affär) och kollade in utbudet. Var inget som föll oss i smaken idag. Efter det for Frida hem till även lite farliga Hallsberg :P Likaså gjorde jag. For hem alltså, inte till Hallsberg :P

Hemma hade vi Nikita på besök :) Trevligt att träffa henne igen! Det var ett tag sist. Så nu har vi snackat en massa random skit och tagit en tripp till Donken då jag glömde / inte orkade handla idag. Nyttigt värre... :P nåja, någon gång får man väl äta skräpmat också ;)

Snyggo!

Glado! haha ;)

Ett julpyntat Örebro.

Nikita på väg till donken... :P

Nikita myser i sin jacka och random cykel :P

Målet x)

Inne på donken :P

Hahaha!

När vi kom ut hade det börjat snöa igen. Och ni måste ju erkänna att donken-kassen är snygg, såå 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback