2010-12-10 / 00:50:53 / helt random
Jag borde typ bli pro-rimmare!

Ett nytt kamerahus jag behöver,
då min 40D:s tid snart är över.
Pengar är ingenting jag själv har till dyra grejer,
så jag till dig nu bönar, ber och säger:
SNÄLLA, ge mig en Canon EOS 60D så blir jag glad,
ja, till och med gladare än en nyckelpiga på ett lusfyllt blad!
Och tycker inte ni också att det vore kul,
med en glädjefull jul!
Ett nytt kamerahus jag behöver,
då min 40D:s tid snart är över.
Pengar är ingenting jag själv har till dyra grejer,
så jag till dig nu bönar, ber och säger:
SNÄLLA, ge mig en Canon EOS 60D så blir jag glad,
ja, till och med gladare än en nyckelpiga på ett lusfyllt blad!
Och tycker inte du också att det vore kul,
med en glädjefull jul?

Kommentarer
2010-12-10 | 08:12:13
sevendaysaweek - http://www.sevendaysaweek.se

sv: jo det vet jag ju men objektiv gör ju mycket det oxå!


2010-12-10 | 09:23:45
Carin -

Haha sjukt bra Nene :D

2010-12-10 | 12:06:41
Sandra - http://zandra91.blogspot.com

Hahaha :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback