2010-12-09 / 21:46:44 / helt random
Jag borde faktiskt vinna, för mitt rim ÄGER!!

Min kära, lilla 40D Rut har blivit gammal och seg,
och funkar sämre än en avkapad väg.
Jag trycker och trycker men hon vill inte reagera,
och jag pallar snart inte att missa ögonblickbilderna mera.
Jag är i stort behov av en ny följseslagare,
men CSN är inte så bra lönbetalare!
Jag är rädd att Rut snart skall ge upp,
då skulle jag bli ledsen som en slaktad tupp,
eftersom jag mig inte utan kamera kan klara,
så ge mig en 60D, snälla tomten rara!
Min kära, lilla 40D, Rut, har blivit gammal och seg,
och funkar sämre än en avkapad väg.
Jag trycker och trycker men hon vill inte reagera,
och jag pallar snart inte att missa ögonblickbilderna mera.
Jag är i stort behov av en ny följseslagare,
men CSN är inte så bra lönbetalare!
Jag är rädd att Rut snart skall ge upp,
då skulle jag bli ledsen som en slaktad tupp,
eftersom jag mig inte utan kamera kan klara,
så ge mig en 60D, snälla tomten rara!

Kommentarer
2010-12-10 | 12:07:11
Sandra - http://zandra91.blogspot.com

Jag älskar det här rimmet. Hahahaha. :D SÅ bäst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback