2011-05-13 / 00:29:24 / lägenheten & inredning
Så här blev det.

Som ni knappast undgått så har jag målat lägenheten, haha. Tänkte visa lite bilder på processen och hur det blev :)

Lite skymtar på vilka färger väggarna hade förut kan ni se här

Jag virade in alla stora möbler i vardagsrummet i plast och slängde ut resten på balkongen. Råkade plasta in min mobil också märkte jag efteråt, haha. Och med min otur ringe den också, såklart var det fel nummer... Haha...

Kvalitetsfärg skall det vara! Man får vad man betalar för, faktiskt. ÖoBs färg suger, Flügger äger. Så är det bara.

De fyra hörnen i vardagrummet efter målning.

Hallen efter målning. Jobbigt med ljuset där, finns så många skrymslen och vrån att lampans spottar inte riktigt räcker till :P Målade hallen och vardagrummet på en dag, började kl halv 11 på morgonen och slutade halv 4 på natten, haha. Riktigt slitgöra kan jag säga, men det var det värt!

Kök efter ommålning. Väggen där skafferiet samt köksbänken och spisen är, är vit. Tänkte det kunde vara lite kul att måla en liten del grå och sedan ha det gråa som en sned linje från hörnet i taket till skafferidörrens hörn, tycker det blev rätt coolt faktiskt! :P

Här är vardagsrummet då en del av möblerna kommit på plats i alla fall, ligger dock en massa annat överallt också. Kommer visa fler bilder sedan när allt är fixat och klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback