2011-02-01 / 15:28:34 / lägenheten & inredning
Lägenheten.

Har fixat och trixat här i nya lägenheten nu i typ två dagar och tänkte visa er lite bilder :) Är långt ifrån klar, skall upp vägghyllor, walldeco, tavlor och sådant också samt annat fix, men det börjar definitivt lika något nu, i alla fall i vardagsrummet / sovrummet och badrummet. Hallen och köket är inte alls klara, har inte ens ett köksbord än, haha.

Planlösningen på ett ungefär, gjorde den i PS så proportionerna är inte 100 procentinga.

Sett från dörröppningen till vardagsrummet och en detaljbild på min klädstege.

Klockan ovanför dörröppningen

Min kära brudkista! fick veta att det är en brudkista på FB av min gudmor Fredrika och att flickor förr i tiden fyllde sina brudkistor med saker de sydde och vävde (handdukar, lakan etc) för att ha sedan då de gifte sig. Jag vill ju inte vara en i mängden så jag har fyllt min med sportgrejer, en kameraväska och dataväska, haha ;) Kolla in hjärtlåset förresten! :P

TV-hörnan. har redan ändrat om dekorationen lite där.

Min retro soffa, haha ;) Hade planer på att klä över den med ett sofföverkast, men jag börjar vänja mig vid den nu... :P

Skrivbordet och klädskåpet. Mellan dessa tänkte jag ha någon liten byrå eller liknande att ha skrivaren på, när jag väl skaffar en... Och ovanför skrivbordet tänkte jag ha en eller två vägghyllor att förvara mappar och sådant på.

Typ det enda som är klart i hallen, en byrå, haha.

Fin lampa i hallen, som för närvarande står på en bananlåda...

Haha, bra med varningsskylt :P

En detaljbild från köket, lade dem sådär lite provisoriskt, kommer säkert ändra dem senare :P

Hoppas någon läser denna och känner sig manad när de är hemma hos mig :P

Lyckades koppla och fixa upp kökslampan helt själv mitt i natten igår ståendes på en ranglig konstruktion för att nå taket utan att dö :P Stolt_tjej_90! Haha... Dock går inte den där kupolgrejen vid taket ända fast i taket då det där för mycket kablar och skit i den. Höll på i en evighet med det igår, och det där var det närmaste jag kom. Men det duger för mig ;) Badrummet till vänster, som ni kanske ser :P Bakom duschdraperiet finns ett badkar :)

Badrumsmattan ;)

Hellooooo :P

Fler bilder kommer säkert dyka upp när allt är lite mer färdigt :)

Kommentarer
2011-02-01 | 18:01:35
Noémi -

Å, vad fint! :) Brudkistan & den söta bilden med Beatrix Potter-kaniner är ju att dö för, haha! Ser fram emot att komma och hälsa på dig :)

2011-02-01 | 18:43:07
Krista -

Snygg garderob du har... vi har en likandan hos oss... för övrig gillar jag din soffan. Härligt med lite retro...



2011-08-18 | 11:32:48
Jessica -

WOW, gud va snyggt!! Vart har du köpt live & laugh skylten/skyltarna? :D



Svara gärna via mail!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback