2011-05-04 / 23:02:11 / vardagen
It's sad.

Fick studiestöd idag, wiihooo!

Jag gick till Myrorna och köpte detta billigt, jag gick och handlade mat, jag köpte målfärg till väggarna och ett rollerset, jag betalade mobilräkningen till min finska mobil, jag tankade min svenska mobil med pengar och jag betalade båtresan hem till Annika. Hur mycket har jag kvar? Sisådär 170 euro. Och mindre kommer det att bli, måste betala 900 spänn till volleyn för vårens medlems- och träningsavgift och dessutom kommer interneträkningen dyka upp vilken dag som helst nu. Och spackel behöver inhandlas, likaså plast att täcka över möblerna och golvet med när jag och Nikita skall måla. Sedan skall jag ju äta denna månad också har jag tänkt. Och betala hyra för nästa månad. Och så borde jag köpa en jäkla borrmaskin och skruvar med pluggar för att änga upp min spegel och mina feta tavlor utan att skiten brakar i golv efter en dag.

Underbart...

Kommentarer
2011-05-05 | 00:39:46
~ CHRISTIN ~ - http://www.christinmartinsson.se

Hej där! Vad roligt att du är med i tävlingen! :)



Kramis


2011-05-05 | 10:49:22
emma ce - http://emmasetta.blogg.se/

Ibland suger det att vara student alltså..

Men du? Har du tittat upp bostadsbidrag? Jag får 900:- i månaden för min lägenhet. Så titta upp det! Det hjälper verkligen massor.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback