2011-05-04 / 14:42:34 / lägenheten & inredning
You gotta love Myrorna.

Idag fick jag äntligen mitt studiestöd, så jag drog till Myrorna för att se om jag kunde hitta de grejer jag behöver till lägenheten, förslagsvis ett matbord. Jag hittade inget matbord, men däremot ittade jag tre stora slitna charmiga ramar, någon sorts stor glasflaska i en trägrej och en stor fakeväxtgrej.

Jag skrev ut lite bilder samt texter från olika Poets of the Fall-låtar (tycker de har sjukt fina lyrics, dock gillar jag inte så många av låtarna ändå, tror det är melodierna som förstör det på något vis, synd.) Bilderna jag lade i är alltså utskrivna på A4-papper, så det kanske ger en känsla av hur stora tavlorna är :)


Tavla ett
All I'm saying is don't give up, you're getting so close. All I'm saying is don't give up, it's the right way you chose.

Tavla två
Grow me a garden of roses. Paint me the colors of sky and rain. Teach me to speak with their voices. Show me the way and I'll try again.

Tavla tre
Look! My heart, it's a bird, it needs to sing and to be heard.

Kommentarer
2011-05-04 | 14:59:40
Nikita - http://nikitiitaa.blogg.se/

Niiice :D Gilla :D

Du min mamma har gått vidare i en jobb grej och de kanske ska flytta till sthlm. Då hamnar jag i örebro fortare är räknat :P ^^




2011-05-04 | 16:52:35
Sandra - http://sandrah91.blogspot.com

Smart. :D Blev riktigt fint. :D


2011-05-10 | 11:03:36
Mima - http://mimafoto.blogg.se/

Ljuvliga budskap på tavlorna :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback