2011-05-20 / 20:29:25 / lägenheten & inredning
Uppskruvat.

tavellisten borrade vi upp för några dagar sedan, det krävdes mycket blod, svett och tärar med tanke på att vi använde en träborr, haha. Snett blev det också... Idag borrade jag upp hänggrejen och rättade till tavellisten en aning, så det är inte fullt lika snett nu längre, men helt rakt är det inte heller. Är ju fan omöjligt att få skiten helt rak, haha...

Hatthyllan borrade jag också upp idag med Nikitas assistans. Den blev faktiskt rak, tror jag i alla fall, haha! Skohyllan fixades också upp idag med en hel del möda... Ena skruven blev helt sned, haha, men vi fick in den rätt så långt i alla fall, hoppas den håller bara. Äh, skor väger väl inte så mycket... Spegeln fixade vi upp också, det var det minst jobbiga projektet, lätt!

Tavlorna fixade jag upp också, dock inte med borr utan med x-krok. Fåpr väl se hur länge det håller, haha...

Skulle fixa upp en lampa i vardagsrummet också men det gick käpprätt åt helvete... Den lampan kommer att förbli orörd resten av sitt lampliv!

Tack Nikita för all hjälp och att du stod ut med mina "utbrott" x)

Kommentarer
2011-05-21 | 00:11:19
Nikita - http://nikitiitaa.blogg.se/

Haha Irene jag älskar dina utbrott :D Let's have more of them haha :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback