2011-05-21 / 16:34:17 / vardagen i bilder
Långpromenad.

Idag har jag varit på dåligt humör, vädret har dock varit riktigt fint så jag drog ut på en långpromenad längs ån på nästan en mil för att muntra upp mig lite, så nu är jag inte fullt lika på dåligt humör.

Fotade lite med mobilen, älskar verkligen att gå på "promenadstråken" längs ån, det är så fint med alla träd, färglar och det glittrande vattnet. Fan vad mobilkameror suger, ingen bild visar hur fint det verkligen var. Tacka vet jag systemkameror, haha...

Jag vill också paddla kajak / kanot / whatever :D

Skulle inte säga nej till det huset!


Kommentarer
2011-05-21 | 18:00:14
Nikita - http://nikitiitaa.blogg.se/

Jag tycker att vi flyttar ihop i det huset :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback