2011-05-30 / 22:53:16 / resterande
Kurser jag vill läsa.

Tänkte rada upp några kurser jag skulle ha liust att läsa någon gång, inte för att jag vet vad jag skall göra med de flesta, men de är intressanta i alla fall, även om jag kanske inte vill jobba med just det. Saken är ju den att jag inte ens vet vad jag vill jobba med.... Nåja, det löser sig väl, haha.

Kriminologi A
Idrott A (är dock främst intresserad av träningslära, men det är såvitt jag vet i B-kursen)
Folkmordens historia
Kulturgeografi A kanske skulle kunna vara intressant också
Kvinnofridskunskap likaså
Sedan finns det annat också, men de finns inte här :P

Fan, det är svårt det här med yrke alltså. man kan ju studera vad man vill, men vad kan man jobba med, vad skall man göra? Man måste ju kunna livnära sig på något...

Vart jag ville komma? Ingen aning, kände bara för att skriva allt detta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback