2011-05-26 / 22:48:37 / resterande
Checka sidecuten.


Hehe, cool_tjej_90 som fixat det heeeelt själv. Är nöjd faktiskt, så länge jag slipper se mig själv i profil. Jag ser ut som något missfoster i profil, fast det gjorde jag innan också i och för sig. Har typ en bild på mig i profil som jag vågar visa, och det är denna. Det är dock lite bittert att mitt "snygga" ögonbryn hamnar under luggen, det är helt enkelt lite mer jämnt format av sig själv (som ni kanske till och med kan skymta på bilden). Testade en gång att byta sida på luggen, men nej, den protesterade hejvilt, så den fick åka tillbaka. Dessutom passar jag bättre med luggen år det håll jag har dne nu.

Och varför jag använt den kassa inbyggda blixten är för att batterierna är slut i min externa. Jag sörjer lite.

Kommentarer
2011-05-27 | 20:24:26
Sandra - http://sandrah91.blogspot.com

Det där är en sorts frisyr jag aldrig riktigt gillat, men jag måste säga att du passar HUR BRA SOM HELST i den! :D Jättesnyggt!

Har antagligen tidigare mest bara sett såna som egentligen inte alls passat i det. xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback