2011-06-15 / 23:01:13 / vardagen
Glad Nene vs Arg Nene.

Idag har det varit en händelserik dag med sinnesstämningsrubbningar, haha.

Jag vaknade tidigt och såg på klockan att jag hade flera timmar kvar att ligga och slöa i sängen, awesome! Glad Nene. Somnade om och väcktes av väckarklockan, trött och inte glad Nene. Drog till jobbet, allt flöt på okej fram till lunchen, en Nene med en helt okej sinnesstämning.

På lunchen drog jag till sportcenter för att köpa nya löparskor, de hade inte ett enda par av någon nike+sko i min storlek kvar, arg Nene. Alla små storlekar av skor och kläder är ALLTID slut där!! och inte kan de erbjuda sig att beställa in mer heller, som man gör i Sverige, nej nej, de bryr sig inte alls ju... Bara för att deras enda konkurrent är megasport som suger. borde komma ett stadium till Åland eller något. Anyway, köpte ett par Asics istället, riktigt bekväma var de. Dock inte såå jättesnygga och de var sjukt dyra, så ja... Både glad och arg Nene.

Drog tillbaka till jobbet, käkade lunch, hjälpte Frida med kassan osv osv. Rätt så glad Nene. Vid tretiden typ hände det något dock, blev agro-Nene igen. Fast sen bölev jag Glad-Nene igen typ en timme senare, haha. Blev lite agro-Nene när pantmaskinsjäveln blev full en kvart innan stängning, men det gick över det också.

Efter jobbet drog jag till Sofia där vi var ett litet gäng och grillade, glad Nene. Dyker säkert upp bilder inom sinom tid därifrån, tog massa bilder med Erins kamera, så bara hon lägger upp dem på FB eller sin blogg så kan jag säkert låna dem :) Right, Erin? ;)

Imorgon har jag sovmorgon, GLAD SOM FAN NENE!! Yee!

Kommentarer
2011-06-16 | 15:57:17
Erin Gäddnäs - http://www.erinidamaria.blogspot.com

Klart du kan låna dem ^^ Ska bara ladda över dem =P [Om jag hittar överföringssladden d.v.s. >.O]


2011-06-17 | 22:11:52
Emma ce - http://emmasetta.blogg.se/

Hej hej! Vet du vad? Jag har sökt utbildning i Örebro i höst som jag hoppas komma in på. Om jag gör det, kan inte du visa mig runt då? Vore himla kul så man kanske kunde lära känna någon :)


2011-06-17 | 22:15:32
Emma ce - http://emmasetta.blogg.se/

Hej hej! Vet du vad jag kom att tänka på? Jag har sökt ett program i Örebro i höst som jag hoppas komma in på. Om jag gör det, kan inte vi ses då så kan ju du visa mig runt och så :) Vore jättekul om man kunde lära känna någon då!


2011-06-18 | 14:37:26
emma ce - http://emmasetta.blogg.se/

Svar: hihi, vilken tur!

Förresten, hur hittade du din lägenhet? verkar vara jättesvårt med lägenheter i örebro ju :S


2011-06-19 | 22:38:49
Nikita - http://nikitiitaa.blogg.se/

SV: Haha jag har djupnat lite sedan sist :O haha :P




2011-06-20 | 02:20:30
Karin - http://karinakerblom.blogg.se/

HAHAHA Jag dööör! sådär håller jag å sebbe på också, töttis karin,morr karin, glad karin, putt karin hahahahahahahaha men att läsa de av dig, så typiskt dig! :D haha


2011-06-20 | 20:34:12
emma ce - http://emmasetta.blogg.se/

Svar: haha, allvarligt? Jag trodde att de som la ut annonser på Blocket aldrig fick något svar ;P Men det ska jag absolut prova i så fall (om/när jag vet om jag kommer in).



Och ja, hoppas jag kommer komma in. Blir dock himla krångligt med allt runomkring (säga upp lägenheten och få den ythyrd tidigt så jag sipper dubbla hyror, hitta ny hundvakt, flytta, hitta lägenhet i örebro då såklart, lämna vänner osv osv). Men vill gärna gå utbildningen och Örebro verkar fint så det väger upp det andra ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback