2011-04-29 / 19:05:20 / träning
En rubrik.


Hej!

Kom nyss hem från en löptur. Eller en löptur blandat med gång / intervaller / någonting. Gick som uppvärmning till Stora Holmen (inte Lilla Holmens stora motsvarighet), väl där sprang jag runt holmen (1,1 km) gick i tre minuter och upprepade proceduren så att jag totalt sprang 4 varv. Märker att min löparform inte är på topp, men det skall den väl inte vara heller när i princip hela hösten och vintern varit löpningsfri.

En kul (okej, inte så kul egentligen, men lite "kul" i alla fall) grej som hände är att jag steg på en stor sten eller liknande med min högra fot medan jag sprang. Min vrist vikte sig så att jag i princip sprang med hela min tyngd på sidan av foten i det steget, det roliga är att min vrist inte gnällde alls. Ingen stukad fot, inte ens lite känningar, nada. Skönt!

Ne, nu skall jag stretcha och äta.

BAJJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback