2010-11-22 / 20:51:09 / vardagen
Plugg, träning, mat, plugg, träning, mat.

Ja, det är ungefär det denna och nästa vecka kommer att bestå av, haha... Håller för tillfället på med att skriva ett PM som skall vara inlämnat på torsdag kl 12. Det går framåt, men är mycket segare än de tidigare PM jag skrivit, de har gått att skriva klart på typ någon timme bara. Idag har jag suttit 3½ timme med det och jag är knappt halvvägs. Tråkigt ämne (vuxna och hälsa i arbetslivet) och vi måste använda oss av två vetenskapliga artiklar i PM:et, vilket är grymt svårt! Riktigt jobbigt att hitta något som passar in... Imorgon eller på onsdag blir förhoppningsvis PM:et klart, så på onsdag eller torsdag har jag planer på att börja med hemtentan som skall vara klar och inlämnad nästa torsdag kl 14.

Nä, nog om plugg nu! Idag var jag till gymmet också. Jag gick på ett 55 minuters pass core bosu, gillar det passet trots att det är lågintensivt. Det är mycket balans och stabilitet, inte så mycket råstyrka, men det är bra tror jag. och kul att stå och balansera på bosun :P Riktigt bra instruktör också, väldigt lugn och behaglig röst har hon. Efter det hoppade jag på crosstrainern och körde i 18 minuter. 

Lika "snygg" som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback