2011-05-27 / 21:16:38 / helt random
Gillar hur detta inlägg går ifrån seriöst till oseriöst...


Man upphör aldrig att förvånas. En man har blivit skjuten typ 1 km från mig, på Holmens industriområde. men det skall tydligen ha haft något att göra med en vapenuppgörelse eller något sådant, så det är liksom ingen random snubbe som gick på gatan och råkade bli skjuten, men ändå... Har gått igenom industriområdet ett antal gånger då jag varit ut på promenad (en gång- och cykelväg som jag brukar gå på går rakt igenom), och jag har aldrig riktigt gillat stället. Kanske mest för att det trots allt är ett industriområde, grått och tråkigt för det mesta.

Plus att Bandidos har sina lokaler där! Shit alltså, skall aldrig gå dit igen! Haha. När jag och Nikita var och hyrde borr hos Byggmaskiner i Örebro (som ligger där) så hade hon tydligen sagt att "här har vi tydligen värsta svenska motorcykelmaffian" men jag kommer inte alls ihågatt hon sagt det, haha. Kanske jag inte reagerade för att hon inte sade just Bandidos. Så idag när jag läste i tidningarna om att bandidos lokaler låg i närheten blev jag helt chockad och skrev till henne att "Bandidos lokaler är där vi hyrde borrmaskin, OMG OMG OMG, jag skall aldrig gå dit igen, blablabla". Då sa hon att hon sagt det för en vecka sedan, eh, jaha, oj, hehe.

Och bara för att ni inte skall få ett bildlöst inlägg så får ni en otroligt snygg bild på mig och Nikita på Hardcore-Holmen. Tadaa. Och ja, i Örebro går man med vinterkläder i maj och man står också utanför Bandidos lokaler och gapar samt käkar Donkenmat. Fullständigt normalt.


Kommentarer
2011-05-27 | 21:22:14
Nikita - http://nikitiitaa.blogg.se/

Hahahahahahahaha Irene! Haha! Bästa bilden!


2011-05-27 | 21:39:02
Nikita - http://nikitiitaa.blogg.se/

Vad pratar du om? :O Vi är visst tuffa grabbar :D


2011-05-28 | 12:11:01
Nikita - http://nikitiitaa.blogg.se/

haha jag messade inte dig för att du var redan inne på fb xD haha jag sa liksom bara inte hej (a) haha :P <3 jag gillar dig med




2011-05-28 | 14:18:32
emma ce - http://emmasetta.blogg.se/

Svar: tack snälla du :)


2011-05-28 | 16:51:28
Amanda - http://limeamanda.blogg.se/

Sv: Haha, jo, det såg jag när jag var där. Men jag tycker Helsinki klingar mycket vackrare än Helsingfors. :)


2012-03-11 | 02:28:45
anonym haha :P -

hahah du är ju fan fett cool ju :P kanske borde gå in till dom o säga hej :P det vore kul o se hur dom skulle reagera.. oroa dig inte, dom är snälla mot kvinnor :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback