2011-03-04 / 16:24:50 / lägenheten & inredning
Fyndat!

Idag gick jag och Frida till Myrorna, älskar det stället alltså! Har äntligen fått pengar så nu har jag råd att köpa lite grejer, hehe.

För ett tag sedan såg en röd skohylla i ett album på StyleRoom som jag ville ha i svart, och vad tror ni inte att jag finner på Myrorna idag? Jo, exakt det skostället i svart! Hur awesome är inte det? :P 50 spänn kostade den, klart värt. När jag och nikita målat väggarna i lägenheten så skall skostället skruvas upp på väggen också :)

Köpte även en "köksstång", alltså en sådan man skruvar upp på väggen och så kan man hänga grejer på den. Kommer antagligen att skruva upp den ovanför mitt framtida köksbord (haha, nej, jag har inget ännu...) och sedan typ hänga lite fina grejer på den :)

Köpte också en lite plåtlåda som är jättefin! :)

Åh, alltså jag vill verkligen få väggarna målade nu så att jag kan börja lägga upp hyllor och tavlor så att det inte ser så kalt och ofärdigt ut överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback