2011-02-15 / 23:15:49 / träning
Trähähähähähäääning.

Idag har jag varit duktig och tränat massor :) 80 min styrketräning (inkl. uppvärmning och lite stretch) och 55 minuter spinning samt volleyträning. Bäst var det nog när jag spelade med Dubbe och Micke och så sa jag "kom igen tjejer!" HAHAHAHAHAAA. Är så van att säga det att det kommer på automatik :P

Idag är det helt klargjort i min hjärna, jag tycker inte om frivädning. Blä på den. Draken är ingen favorit den heller, om jag gör den framför en spegel är den dock snäppet bättre.

Jag är lite (läs. mycket) bitter på att gymmet inte har dragremmar, känner att jag har ganska mycket mer potential i marklyften (eller ja, rumänska marklyft egentligen), men mitt grepp pallar inte. Blä på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback