2011-02-18 / 21:02:13 / resterande
Mangochoklad.

Hej hej brus, hej på dig brus och färger och kontrast som försvunnit för att jag inte orkade spara bilden för web!

Mango är ju gott, likaså choklad, så det är ju klart jag måste testa denna! Tyckte dock det var lite för lite mango i den, men "mangokulorna" var i alla fall goda! Tycker som vanligt att marabous choklad är lite för sliskig, den fastnar överallt i munnen och gommen, inte så kul. Skulle hellre ha sett att Fazer gjorde mangochoklad faktiskt :P Men however så slukade jag hela inom någon timme typ, äkta Nene-style! Varför spara när man kan äta? Haha!

Kommentarer
2011-02-19 | 13:42:17
emma ce - http://emmasetta.blogg.se/

har funderat på att testa den där ett tag nu men tycker de kunde gjort den i de mindre förpackningarna istället.. Ifall man inte skulle gilla den ;P



Annars måste jag säga emot dig. marabou är ju den godaste chokladen någonsin! Muuuums!


2011-02-20 | 14:45:55
matilda hammar - http://matildahammar.blogg.se/

oh den där måste jag smaka :p min pojkvän hade den hemma igår men båda två tyckte att näää usch va äckligt haha, men nu måste jag smaka!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback