2010-11-23 / 14:32:41 / vardagen
Schemalagt liv vecka 47, haha...


Så här ser mitt liv ut denna vecka, haha... Eller ja, inte exakt, jag sitter knappast och käkar frukost i en timme liksom, men jag orkar liksom inte skriva "frukost, klä på mig, tvätta tänderna ....." i en ruta, så den får bli frukost, haha :P Och inget är exakt på minuten, jag pluggar knappast exakt 4 h, om jag är klar tidigare slutar jag tidigare, om jag är mitt i något när 4 h har gått så fortsätter jag tills jag är klar med just den grejen.

De vita rutorna är chill till 100%, och de beiga är föra ett träningpass och de betyder att jag måste göra mig klar för träningen och ta mig dit innan passet börjar under timmen innan.

Så här borde väl varje vecka se ut... Borde egentligen plugga ännu mer varje vecka, men vem fan orkar det? En och en halv vecka som jag kommer ha nu är mer än tillräckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback