2010-12-31 / 11:31:40 / resterande
tvåtusentio.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Många! Bland annat 22 augusti då jag flyttade till Örebro!

Stortorget

Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inte nyårslöften förra året, har faktiskt aldrig gjort det. Kanske det blir föra gången i år då? :P

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej, tror inte det i alla fall :P

Vilka länder besökte du?
Inte så många, haha... Sverige och Finland bara.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Hm, jag vet faktiskt inte. Det är nog ganska bra som det är tror jag :P Eller ja, en biffig Nene vore ju inte fel ;) heheh

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jodu, flyttat utomlands (haha, det är ju det ju!), åkt tåg ensam, gått på universitet, tränat volley med två nya lag, varit på öspelsträningar, fotat studentfoton, cyklat i typ minus 20 grader.... Denna lista skulle kunna göra evighetslång!

Örebro universitets entrébyggnad

KFUM Örebro volley

Mitt snyggiga lag ^^

Studentfoton. dassiga färger då jag inte orkade förminska och spara för web före jag lade dem hit, haha...


Vad var din största framgång 2010?
Att jag har klarat av universitetsstudier kanske :P 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mycket, förrän nu när jag kom hem till Åland och Ludde och Lossan smittade mig...

Bästa köpet?
Min dator :) 

Vad spenderade du mest pengar på?
Ebskild grej. min dator. Totalt: hyror, haha... Om man inte räknar med dem så blir det nog träningskläder skulle jag misstänka, heheh... 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Volleyn, men den gjorde mig också arg och besviken. Vänner såklart, god mat (haha) och en hel del annat. Finns mycket som gör mig glad!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Ingen speciell tror jag. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare, tror jag!

Vad gjorde du på midsommar?
Grillade hos Sofia med några vänner :)


Hur tillbringade du julen?
Med familjen på Åland.


Favoritprogram på tv?
Har knappt kollat på TV faktiskt, men har kollat på playkanalerna på internet istället och *host, host* laddat ner. Har nästan aldrig följt något helt till slut utan har kolalt i perioder, men det jag kollat mest på är nog Biggest Looser, Family Guy, Svenska Hollywoodfruar, Det Okända, Snapped.....

Bästa boken du läste i år?
Inspärrad av Teresa Cooper

Största musikaliska upptäckten?
Tror inte jag hittat något speciellt band i år, men massa olika låtar istället.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Fyllde 20, som är jäkligt speciellt för de flesta i Sverige (man får gå in till systemet), men det var inte speciellt speciellt för mig... På volleybollträning var jag i alla fall ;)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Vet inte, haha

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Första halvåret: Jobbtröja poch svarta byxor, haha... Och träningskläder. Andra halvåret: Mycket lösa tröjor med tighta byxor / tights, när det blev kallt blev det istället baggyjeans så att jag kan ha tusen lager under också, hahah... Typ så. Inget speciellt precis :P ... Och träningskläder också såklart :P

De bästa nya människorna du träffade?
Alla i klassen, volleybollmänniskorna osv osv :)

Årets mest sedda film?
Ser bara filmer en gång :P

Årets glädjebesked?
Att jag blev godkänd på tentan, och jag fick till och med det högsta betyget XD konstigt nog, hahah...

Vad fick dig att må bra?
När volleyn gick bra, när jag har kontroll över min vardag, när jag efter timmars slit blev klar med skoluppgifter, mina vänner and so on!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Öh, ingen.

Vem saknade du?
I Örebro saknade jag mina vänner som inte råkar bo i Örebro. Annars så saknade jag väl inte så jättemånga :P

En del av icke Örebro-vännerna :P


Årets roligaste bild?
Samma gamla vanliga x-files-bild på Mili xD Som är och förblir hemlig för er andra. Har säkert massor av roliga bilder, men orkar inte leta upp dem just nu.


Jahapp, jahapp, då var detta slut.

GOTT NYTT ÅR DÅ!

Kommentarer
2010-12-31 | 12:48:34
Noémi - http://knypplerskan.blogspot.com

Gott Nytt År!! :)



http://bit.ly/hhkwoI





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback