2010-12-08 / 18:20:43 / resterande
Tecken på att det snart är jul.

1. Jag har slagit in de första julklapparna! varje år brukar jag ha ett visst tema för hur alla mina julklappar skall se ut, men i år har jag slagit på stort och har två teman. (Okej, det är mest för att jag först köpte ett skitcoolt presentpapper som är polkagrisrandigt för några veckor sedan, och nu ville jag ha ett svart med rött band till också när jag stod inne på Åhléns idag.)

2. Vi har jultoapapper! :P

3. Clementinerna är ätliga! Ja, de är rentav gudomligt goda! Nu blir det missbruk i en månad, för att sedan äta dem först runt nästa jul igen för att man tröttnat på dem (och för att de är sura smakar skit resten av året...)

4. Jag har ischoklad hemma. Gott, men ack så farligt för magen. Fettet på magen alltså :P

5. Man kan inte gå ett steg utan yllesockor eller tofflor utan att förfrysa fötterna av sig.

6. Och sist och slutligen är stan väldigt julpyntad och fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback