2010-12-15 / 20:07:00 / volleyboll
Spinning och volleyboll.

är som bäst när man efteråt känner att man verkligen gav allt. När man känner att man skulle fallit av cykeln om man försökte mer. Nice att jag upptäckte det den där söndagen för 2 månader sedan. Efter 7 månader av spinning. Okej, jag kan ju knappast säga att jag mesade förut, men det där lilla extra som finns inom mig kom inte fram då, nu gör det det.

Btw, blir öspels-tryouts på jullovet :P Inte för att jag tror att jag kommer att komma med i laget, men det kan ju vara kul att testa och se hur Adrienne är i alla fall :P Och så vet hon ju i alla fall vem jag är efter det, ifall jag råkar bli awesome någon dag, haha... Doubt that xD Nä, men just nu har jag inga som helst förväntningar, och tro det eller ej, det brukar faktiskt gå bäst för mig då. När jag inte riktigt bryr mig om jag spelar bra eller dåligt. Visserligen tvivlar jag på att jag kommer att ha just denna inställning när det väl gäller, kommer säkert vara nervös då ändå... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback