2010-12-17 / 11:34:58 / resterande
Nytt te.

Jag brukar inte dricka te så ofta egentligen, det blir mest när jag har kallt eller har ont i halsen. Med tanke på hur mycket det drar i mitt rum just nu så har det alltså blivit en hel del te på sistone :P I ett år har jag haft mitt lära lösviktspersikote jag fick av Eva, Noémi och Sandra förra året till födelsedagen, men det börjar ta slut nu :( Har andra smaker också, men persikotet var det bästa!

I alla fall, jag köpte en ny smak igår, den luktar rent ut sagt himmelskt! Men den smakar dock inte lika himmelskt, visst den är okej, men inte så god och har inte den "sötman" jag vill ha. Jag tror det är just persika, mango och aprikos som är min grej helt enkelt :P


Ett helt inlägg om te. Awesome. Hahah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback