2010-12-29 / 12:09:48 / vardagen
En dag då jag borde plugga men inte gör det.


Såhär uttråkad kan man vara en onsdags-"morgon" i december. I pyjamas och oborstat hår. Snyggt. Senaste modet, you know.

Har vurstingträningsvärk i låren, och konstigt nog också i halsen. Visste inte ens att man kunde ha träningsvärk där. Udda.

Näe, nu skall jag nog hoppa in i duschen, massera in lite linement i mina stackars lår (bara jag hittar linementet) och ta mig en promenad till punkten och hälsa på tha gang. Det blir antagligen både kul och mjukar upp mina lår lite. Två flugor i en smäll! Eller egentligen tre flugor i en smäll, jag får ju motion och frisk luft också ;)

Kommentarer
2010-12-29 | 12:50:44
johannnnnnnam,sxbökdcxnf -

ASSÅ SKA INTE DU HELLER TRÄNA



2010-12-29 | 17:49:47
Linnéa - http://justlikelinnea.blogg.se/

Tack så mycket! :D




2010-12-29 | 22:47:47
Nene -

haha, Johanna XD Fint namn. NEJ JAG SKALL INTE TRÄNA :P Eller ja, inte med er för att jag är på Åland :P Men jag tränar volley här med öspelslaget :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback