2010-12-07 / 03:08:04 / vardagen
Boring at night.


Jag kan inte sova, det suger. Gick och lade mig lite före 12, men efter att ha legat och vridit mig i sängen i två timmar gav jag upp. Nu är jag pigg som en jävla mört, och megapepp!!! För vad det jag dock inte... :P

Nu har jag bara tråkigt... Kanske man skulle vara vaken i några timmar till och fara och träna när gymmet öppnar kl 7... Hmm, njää... xD Plugga? Nej, tack! Nattpromenad? Hm, njäeee.

Jahapp, jag skall väl återgå till att göra absolut ingenting roligt eller vettigt då...

Kommentarer
2010-12-07 | 10:38:37
Sandra - http://zandra91.blogspot.com

Det är så himla jobbigt att inte kunna somna. >.< Och sen börjar man ju tänka på det, och då är det omöjligt att somna...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback