2010-12-05 / 23:03:57 / vardagen i bilder
Andra advents-helgen.

» LÖRDAG.
På lördag slog jag på stort och for på spinning kl 10. Var opepp och seg, men när jag väl kom igång körde jag hårt! Hade 198 i maxpuls, så det säger väl en hel del ;) Efter det styrketränade jag lite och drog hem, nöjd och belåten.

Senare på dagen frågade Linnéa och Frida om jag ville hitta på något, och det ville jag gärna! Vi beslutade oss för att baka pepparkakor och julmys lite hemma hos mig. Trevligt, trevligt!

Man tager vad man haver, när man inte hava pepparkaksformar... :P Och barbapapa till höger :P

Frida klippte ut grisar som formar, haha.

Och hon gjorde en pussmun också ;)

Övre bilder: Färdiga att gräddas.
Nedre bilden: Färdiggräddade.

Sedan dekorerade vi dem så fint! Notera min glasögonorm ^^

Min volleyboll-pepparkaka, Linnéas snygg-pepparkaka, Fridas fjäril och min snigel :P

Sean Banan-pepparkaka xD

Sedan kavlade Frida ut ett gigantiskt hjärta av degen som vi hade kvar :P

Och så dekorerade vi det också :P

Det spårade lite, haha...

Till slut söndrade vi den... Poor pepparkaka :P


Prostituerade Pippi på hjärtpepparkakan och Helgon-Linnéa :P


» SÖNDAG.
Frida sov över, och vi sov riktigt länge. Sjukt skönt. Vi åt frukost och for sedan med Linnéa på julmarknad i Wadköping och kollade läget lite. efter det for vi och åt mat på en pastarestaurang (minns inte namnet). Göttkött, haha.

Efter det rusade jag på match, och som sagt så vann vi!! Awesome!

Här kommer lite bilder från marknaden. Notera tanten i den lite speciella jackan och tomteluva, haha...


Kommentarer
2010-12-06 | 12:01:37
Sandra - http://zandra91.blogspot.com

Per och jag gillar speciellt Sean Banan-pepparkakorna. xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg / hemsida:



Trackback